dinsdag 21 mei 2013

Welkom bij HipHoi.....

Hallo allemaal,
Mijn naam is Antoinette van Bommel en ben 34 jaar woon in Den Haag.
Sinds februari 2012 heb ik mijn eigen webwinkel onder de naam "HipHoi".
Sommige van jullie kennen mij denk ik al, doordat ik ook een blog heb onder mijn eigen naam "Antoinette's Freubel Blog".
Ken je mijn blog nog niet? Kom dan gerust langs, altijd gezellig en iedereen die ook van Freubelen houd net als ik is natuurlijk welkom. 

Door middel van dit Blog van HipHoi wil ik jullie voortaan de laatste nieuwtjes doorgeven en van wat er nog gaat komen. Misschien binnenkort ook nog meer..... 

Op mijn eigen blog staat ook een leuke HipHoi uitdaging, je kunt hier ook iets leuks mee winnen. 
Zou leuk zijn als jullie meedoen, de uitdaging loopt tot 12 juni en op 13 juni maak ik de winnaar bekend.

Hoop dat veel mensen HipHoi gaan volgen.
Heb je vragen over HipHoi of kun je bepaalde dingen niet terug vinden in mijn webwinkel? 
Mail mij dan.... ook al staat het niet in mijn webwinkel, ik kan aan de meeste dingen wel komen.

HipHoi verkoopt:
Stansen van verschillende merken, Embossing mallen, allerlei soorten stempels, stansvellen etc.
MAAR...... 
We verkopen ook allerlei leuke sieraden en HaarJuweeltjes voor kinderen. 

Kom eens langs:

Of voor vragen:

Groetjes van Antoinette

1 opmerking: